25 Nisan 2016 Pazartesi

BEBEĞİMİN ARKADAŞLARI

Edit Posted by with No comments
Merhabalar;
Dün bebeğimin arkadaşı ile çok güzel bir gün geçirdik. O oyun parkı senin bu salıncak benim koşturduk durduk. O kadar güzel ve eylenceliydi ki sizlerle duygularımı paylaşmak istedim. Bebeğim doğduğundan beri onun arkadaşları olmasına özen gösteriyorum. 40 günlüktü buluşturuyorduk arkadaşları. bebekliğinin her döneminde kendinden ayca büyük yada küçük arkadaşları oldu meleğimin. Ne kadar saçma çocuk ne anlayacak demeyin.
Bebekler birbirlerini görerek izliyorlar, gülücük atıyorlar. Birbirlerini keşfetme çabaları gerçekten inanılmaz. Konuşamasalarda oynayamasalar da ben onların arasında büyüklerde olduğu gibi güçlü bir bağ ve iletişim olduğunu düşünüyorum. Aynı Zaman'da seninle aynı yola baş koymuş aynı dönemlerde aynı zorlukları ve mucizeleri yaşayan anne arkadaşlarımızla bir araya gelmek O kadar motive edici ki. Yalnız değilim diyorsun. Tek uyumayan ben değilim. Oda uyumuyor oda gözleri şiş geziyor. Onların deneyimlerinden faydalanmak ve kendi deneyimlerini aktarmak güzel oluyor. Bol bol sohbet edip anne arkadaşlarımla vakit geçirmeyi çok seviyorum. Bir kahve molası bile olsa nefes alıyorsun. Hele ki bebekler aynı anda uyurlarsa deymeyin keyfimize. Beni pilimin bittiği en zor anlarımda hep onlarla olan sohbetlerim şarj etmiştir. Sosyal yaşamımızın azaldığı kuzuların uyku ve yemek düzenlerine göre bir sosyal aktivite yaratmaya çalıştığımız bu günlerde halden en iyi anlayanlar anne dostlardır.Buradan tüm anne adayları ve annelere sesleniyorum. Arkadaş çok güzel anne arkadaş çok çok güzel.hele birde tatlı dillilerse..



0 yorum:

Yorum Gönder