11 Nisan 2016 Pazartesi

Elif Mira

Edit Posted by with No comments
Sizlere kendimi ilk yazımda kısaca tanıttım. Şimdide hayatımın anlamı kızımı tanıtacağım. Eskiden olsa annemi, babamı, kardeşimi ve eşimi( değerlilerimi) de tanıtacak uzun uzun yazılar yazardım. Ama onları ileride yazacağım yazılarda zaten bol bol okuyacak tanımış kadar olacaksınız. Şimdilik yalnızca kızımı tanıtacağım. Kendisi 10 ay 10 günlük. 31 Mayıs akşamı normal yollarla gelmeye çalışan ama annesinin dayanıksızlığıyla azizliğe uğramış, saat 22:30 da sezeryanla dünyaya merhaba demiş bir melek. Doğduğundan bu yana En büyük hobisi Mem. En sevdiği oyun Mem. En sevdiği yemek Mem. Ilk kelimesi Mem. Ve tanıtayım ben Mem :) Anne demesi in uzun uğraşlarının sonucunda ancak Ammem dedirtebildim kızıma. Mem bağımlısı bir kızım Mem bağımlısı annesiyim ben. Bu Mem işinin kolaylıkları da var zorlukları da. Ama çok büyük bir nimet şu anne sütü dedikleri. Yaşadıkça daha iyi anlıyor insan. Huzur veriyor bir kere, güven veriyor kuzulara,koruyor yavrucukları, her daim hazır ve temiz, masrafsız, Rabb'imden bir lütuf.
Benim kızım alerjik bir bebe. Anne ve babasından geçen genetik bir alerji. Bizde toza karşı olan alerji yavrumuzu da buldu. 3 aylığından bu yana kanlı ve mukuslu kaka takip etmekten rüyalarımda kaka görür oldum( alerjik bebek anneleri anlar )Kabarık vücut ve huzursuz geceler de belirtilerinden bazıları. Yavrumki besin alerjisi. Süt ve süt ürünleri diye başladık. Domates, fıstık ve yumurta akı olarak devam ettik. Halada yiyerek deneyerek buluyoruz alerjenleri ve kesinlikle yemiyoruz.
1 yaşında test ve tahlilleri yapılacak. O yüzden bu anne sütü bizim için daha da bir nimet.
Şimdilik Miracık ileri seviyede emekliyor. Sıralıyor, tay tay duruyor. Tırmanmayı öğreniyor. Alkış yapıyor al sallayarak bay bay yapıyor. Öpücük Atıyor ve öpücük veriyor. Çalan müziğe poposuyla eşlik ediyor. En komiği köpek tarçının taklidi yapıyor ( dili çıkartarak ) Mem, amme, baba, dede ilk kelimeleri. Bıcı bıcı ve parkı çok seviyor. Diş sıkıntısı yoksa bizimle birlikte sofraya oturup bir tabak kavurmayı midesine güpletebiliyor. Bugüne kadar sevmediği bir tada rastlamadık. (Şükür)En büyük aşkı dedesi. Kulakları yeni delindi.
Gözümün bebeği, aşkımın meyvesi, Rabb'imin emaneti...



0 yorum:

Yorum Gönder