11 Nisan 2016 Pazartesi

Merhaba

Edit Posted by with No comments

Merhaba, merhabalarımı ulaştırabildiğim tüm insanlığa..

Yine yeni yeniden yazmaya başladım. Daha önce pek çok kez blog oluşturup hayat koşuşturmaları ile, takip edilmediğimi, faydalı olamadığımı, zaman ayıramadığımı, "ne yaşıyorum ki ne yazayım" düşünceleri ile devamını getirememiş birisiyim. 
Yeniden başladım çünkü "ne yaşıyorum ki ne yazayım" diye değil "çünkü yaşıyorum"larımı sizlerle paylaşacağım. Çünkü öğrenim hayatım boyunca başarabildiğim, ilgimi çeken tek şey yazmaktı. İçimde öyle şeker biriktirdim ki yazmadan olmadığını farkettim. Yazarak dinlenebiliyorum. Yazarak yaşayabiliyorum. 
Çok uzun ve dolaylı bir başlangıç oldu. Şöyle devam edeyim. Hemen hemen 2 yıllık evli, 23 yaşında, 10 aylık 10 günlük taze bir anne, minnacık evinde,çok çalışan eşiyle, bağımlı olduğu geniş ailesiyle mutlu bir Yeşimim. 
Evet ben Yeşim. Ismini ve manasını taşıyan, Aslan burcuna sahip, 4 sene çalışıp anneliğiyle birlikte ev hanımı olma yolunda ilerleyen bir Yeşim. 
Yazılarımda kendinizi bulmanızı umut ederek, faydalı olacak bilgiler paylaşmaya gayret edeceğim. Ama bu kız günlük tutuyor diye de düşünebileceksiniz. Eminim kızımın fotoğrafları ve gelişimini de takip eden anne ve anne adayları da olacak içinizde. Hayata bakış açımı eleştirebilecek, günlük konularla ilgili yazılarımı da bulabileceksiniz. 

Güzel günlerde, güzel yazılarda buluşmak üzere...




0 yorum:

Yorum Gönder